Forum Tuning-Forum Strona Główna Tuning-Forum
Forum o motoryzacji, oraz nowości ze świata motoryzacji
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Subaru Impreza WRX Sti Pentagram

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tuning-Forum Strona Główna -> Moto-Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tom
1st Admin here



Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: DW Wrocław

PostWysłany: Pią 18:59, 21 Paź 2005    Temat postu: Subaru Impreza WRX Sti Pentagram

Subaru Impreza to kultowe auto, jego popularność na pewno zawdzięczają sukcesy odniesione w rajdach. Jednak nie tylko do tego ten samochód stworzono, można na przykład przygotować go do wyścigów na ćwierć mili...i tak też zrobiono. Właścicielka wraz z firmą Pentagram chcieli mieć samochód który mógłby odnosić sukcesy podczas tego typu zawodów, więc nie namyślając się długo oddali je w sprawdzone ręce fachowców z PromotoRa.

Zacznę od tego że Subaru przyjechało na parking w kolorze takim ... piszę to nie bez powodu.

To co najważniejsze czyli silnik przeszedł gruntowną metamorfozę.

SILNIK:

- mimo że seryjnie są już kute tłoki, wymieniono je na mocniejsze
- kuty układ korbowo – tłokowy
- głowice poddano obróbce
- wyczynowe tuleje cylindrów
Te zmiany pozwoliły na zwiększenie pojemności skokowej do 2,1 litra (seryjnie 2,0)
- większy intercooler APS


W tym czasie Subaru zmieniło nieco swój image I pojechało na zawody do Masłowa wykręcając czas 12,2 ET (niestety po zawodach) ale i tak wygrało w klasie. Następnie znowu zagościła u PromotoRa i poddano ją następnej fazie:

- turbina Garrett GT 35/40R

rurowy kolektor wydechowy GT-Spec

- zawór upustowy PromotoR
- wastegate Tial 48mm
- wydajniejsza pompa paliwa Walbro 255HP
- wtryskiwacze PE 850cc
- przelotowy układ wydechowy o średnicy 3”
- zestrojono wszystko za pomocą komputera standalone Hydra EMS
- planowano zamontowanie systemu podtlenku azotu typu direct port + 100KM, ale nie wiem czy w końcu znalazł miejsce pod maską

Po wszystkim zmieniono kolor na bardziej cichociemny i wjechano na hamownie w celu zaobserwowania wyników modyfikacji

MOC: 600KM

ZAWIESZENIE:

- usztywnione i obniżone o 40mm
- system anty-lift przedniego zawieszenia (eliminuje unoszenie się przodu podczas gwałtownego przyspieszenia)

NAPĘD:

- sprzęgło spiekowe ze wzmocnionym tłumieniem
- krótszy short – shifter

No i na koniec Subaru przybrało znowu nowe barwy


- Promotormocy.pl
- Carster.pl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leopard
Junior Admin



Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Sob 8:09, 29 Paź 2005    Temat postu:

Alez maszyna,na poczatku zwykle subaru,z dobrym silnikiem ale nic,to co potem z tym zrobili to naprawde kawal dobrej roboty,zwiekszyliu moc do 600KM,cudo,kolory tez ladne,turbina,nowy intercooler,wiekszy,ciekawe jak teraz to autko sie sprawuje,napewno swietnie,musi wykrecac dobre czasy na 1/4 mili bo po takich zmianach jakie dokonano to nie ma innej mozliwosci Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Erda24
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 18:45, 24 Kwi 2007    Temat postu:

Five guys fcking hard two grandmas in all holes
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
33880
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 19:06, 24 Kwi 2007    Temat postu:

Busty mature tied and teased by three biches
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tuning-Forum Strona Główna -> Moto-Tuning Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin