Forum Tuning-Forum Strona Główna Tuning-Forum
Forum o motoryzacji, oraz nowości ze świata motoryzacji
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mitsubishi Eclipse GSX

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tuning-Forum Strona Główna -> Moto-Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tom
1st Admin here



Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: DW Wrocław

PostWysłany: Pią 19:16, 21 Paź 2005    Temat postu: Mitsubishi Eclipse GSX

Chyba nikomu nie trzeba przedstawiać tego samochodu. Pamiętamy czasy kiedy sss zaczynało swoją działalność a na wyścigach tego stowarzyszenia furorę robił jeszcze wtedy zielony Eclipse Boostera, który wykręcił czas 12,674 i okrzyknięto go najszybszym samochodem w Polsce.

Czasy się zmieniają, technologia idzie na przód więc trzeba było zmienić image auta. Wszak modyfikacje przeprowadzone w nim nie pozwalają na wygrywanie w swojej klasie, ale cały czas Booster jest w czołówce na Polskiej scenie streetracig’owej.
Zdecydowano jednak że na rok 2004 samochód zostanie gruntowanie przebudowany, można odważyć się ze stwierdzeniem iż został on zbudowany od nowa.
Na początek trochę historii czyli jak to wyglądało w poprzednim sezonie:
- sprężarka Garrett 20G
- manualna regulacja ciśnienia doładowania (ciśnienie doładowania na poziomie 1,3-1,4 bara)
- blow off firmy Greddy
- wastegate Turbotrix Racing
- wałki rozrządu HKS
- lekkie koło zamachowe Fidanza
- wyczynowa pompa paliwa
- wtryskiwacze 550
- intercooler Iveco z systemem natrysku wody z Lancera evo VI
- sucha instalacja podtlenku azotu firmy GMS + 70KM
- przelotowy układ wydechowy2,5”
- komputer APEX S-AFC

SILNIK:
Zbudowany z 3 silników, które Booster posiadał, czyli prawdziwa hybryda

- ta sama turbosprężarka Garrett 20G
- dół silnika z modelu 2G posiada lżejszy wał, przez co szybciej się wkręca na obroty
- głowica i kolektor dolotowy z modelu 1G
- kute tłoki obniżające stopień sprężania do 8,5: 1 firmy Ross Pistons
- kute korbowody Eagle
- nowe rury dolotu do intercoolera i do przepustnicy, powiększone do śr, 73mm
- przepustnica Proflow Design
- intercooler z Iveco dostał wzmocnione metalowe boki
- wtryskiwacze 680cc
- w głowicy powiększono kanały ssące i obrobiono gniazda zaworowe, w których są nowe zawory, większe od serii o 1mm
- wał zeszlifowany i wyważony
- nowe panewki
- komputer Unichip
- brak instalacji nitro

NAPĘD:

- sprzęgło 6-spiekowe ACT2600

ZAWIESZENIE:

- regulowane amortyzatory Bilstein B9

HAMULCE:

- nacinane tarcze z przodu
- klocki Extream Motorsport

STYL:

- zderzak przedni Auto R plus wypiekane siatki kupione w Szwecji, którym nie straszne są odpryski
- reflektory ksenonowe
- białe kierunkowskazy
- tylne światła z przezroczystą szybką i ciemnym wkładem
- lakier motocyklowy (wzorowany na kolorze Yamahy R1) z palety Octoral’a

MOC: 420KM na normalnym paliwie
MOMENT: 580Nm

Firmy odpowiedzialne za projekt:
- Czoper
- VTG (na początku)
- Kwas-Med.
- Majer-Tech
- Octoral

Kierowca:
-Artur Lewicki







Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tuning-Forum Strona Główna -> Moto-Tuning Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin