Forum Tuning-Forum Strona Główna Tuning-Forum
Forum o motoryzacji, oraz nowości ze świata motoryzacji
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Honda Integra Type-R by Promotor

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tuning-Forum Strona Główna -> Moto-Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tom
1st Admin here



Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: DW Wrocław

PostWysłany: Pią 19:13, 21 Paź 2005    Temat postu: Honda Integra Type-R by Promotor

Jak to w tuningu bywa, apetyt rośnie w miarę jedzenia i tak z seryjnej Integry zbudowano pojazd do wygrywania w wyścigach na ćwierć mili i nie tylko, i chyba niewiele jest aut ulicznych kręcących się do 10 tyś obr. A ta Honda to potrafi J !! Procedura była prosta, lekka i piekielnie szybka – no i taka jest... Przebudową zajął się PromotoR... Zacznijmy od najważniejszej rzeczy czyli od silnika. Seryjnie zamontowany był motor 1,8 16v, VTEC o mocy 190KM, tu najdelikatniej mówiąc wyrzucono go na śmietnik

SILNIK:

- swap silnika od Hondy Prelude 200KM + mocowanie i poduszki oraz przeguby i półosie

za pomocą tulei Dartona zwiększono średnicę cylindrów a tym samym pojemność skokową do 2250cc
- nowe mocniejsze wnętrze silnika
- kute tłoki CP, które obniżają stopień sprężania do 9,0: 1
- kute korbowody Pauter
- głowicę poddano obróbce tak zwanej fazie III w PromotoRze
- układ dolotowy ze stali nierdzewnej o średnicy 3” , podobnie układ wydechowy zakończony tłumikiem M-Tech’a


kolektor dolotowy i przepustnica z Integry Type-R
- hybrydowa turbosprężarka Turbonetics T3/T4, współpracująca z osprzętem firm Greddy, HKS (BOV) oraz Tial (wastegate

- intercooler i orurowanie wykonane przez PromotoRa
- komputer standalone firmy AEM + układ zapłonowy MSD
trochę roboty to kosztowało

ale efekt jest zadowalający Wink

NAPĘD:

- skrzynia biegów z Hondy Prelude
- spiekowe sprzęgło Exedy

ZAWIESZENIE:

- gwintowane zawieszenie H&R

STYL:

- maska i przednie błotniki z włókna węglowego
- podwójne tylne skrzydło

WNĘTRZE:

- brak tylnej kanapy i części wykładzin
- dodatkowe wskaźniki
- wyświetlacz HUD (prędkość, obroty)

MOC: ok. 500KM !!!

0-40km/h 2,2
0-60km/h 3,2
0-80km/h 4,7
0-100km/h 5,7
0-120km/h 6,7
0-140km/h 8,5
0-160km/h 9,6
0-180km/h 11
0-200km/h 13,5
0-220km/h 15,8

czas na 400m. 12,4




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leopard
Junior Admin



Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Sob 8:14, 29 Paź 2005    Temat postu:

Super silnik moc ok 500KM,osiagi jak marzenie ale nigdy to auto nie podobalo mi sie,ten silnik zmienia troche moje poglady ale i tak nigdy tego auta bardzo nie polubie Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pavlik4p
Moderator



Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 13:56, 29 Paź 2005    Temat postu:

to co zrobili z silnikiem robi wrazenie i to wielkie Wink ale moim zdaniem mozna by bylo popracowac troche nad nadwoziem bo nie prezentuje sie zbyt ciekawie...ogolnie nie przepadam za tym modelem hondy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tuning-Forum Strona Główna -> Moto-Tuning Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin